Wednesday 9 October 2013

Lulus dan Kandas


Salam.


Alhamdulillah. Syukur sangat dengan result yang aku dapat. Bila aku dapat tau je pasal result exam dah kluar, terus hati  aku berdebar kencang. Terus aku terjah Website JPA. Tapi hasilnya sangat mengecewakan. Bukan result aku yang mengecewakan, tapi server JPA yang sangatlah lembab. Bayangkan 27k yang bukak web tu untuk check result. hehe. Punyelah teruja nak check result yer korang2 semua.

Masuk minggu Ke2, masih lagi macam tu gak website tu. Langsung tak dapat ditembusi. Plak tu kawan ofis yang sama-sama pergi exam tu, dah tau result dia. Lagi la aku geram ngan JPA nih. Dek kerana ketidaksabaran yang melampau, aku try kol pihak JPA. Takut jugak sebenarnya. Takut kecewa ngan result aku. Jeng..Jeng..Jeng..  ce tengok kat bawah.. Terus aku tersenyum bahagia. Syukur Alhamdulillah.Terima Kasih Tuhan. Maknanya aku akan mengulang 1 paper jer tahun depan. Nak tau pasal exam yang aku post ni, boleh la klik sini.
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment