Thursday 23 January 2014

Bunga Api Detik 12 Malam

Salam.
 
Dah nak masuk February 2014, boleh lagi ke update pasal tahun 2013? Hehe.. Ampun Blog.. Akhir-akhir ni, aku rasa masa bukan lagi berjalan..tapi dah berlari sehinggakan aku tak sempat nak kejar.. Huh! semput aku rasa dengan kerja-kerja ofis yang tak berhenti , meeting yang tak berkesudahan. (Bukan aku yang meeting, aku hanya kuli di ofis ni) .Tunggu masa jer nak ca alif but dari ofis ni.. Sedih plak rasenya nak tinggalkan ofis ni, setelah 5 tahun kat sini.. Banyak kenangan pahit manis , masam masin.. hehe..
 
Korang pernah ke tengok bunga api malam tahun baru? Hurmm.. maksud aku tengok live di dataran di mana ribuan atau jutaan manusia menunggu detik 12 malam. Sejujurnya aku pernah teringin nak tengok live, tapi setakat ni belum tercapai lagi hajat aku tu.. tengok dari kejauhan ade la.. walaupun tengok dari jauh, tapi rasa teruja amat..
 
 
Tu dia... bunga api yang ke berapa ntah..

 
Ni macam planet mengelilingi matahari..

 
Walaupun tengok dari balkoni rumah di tingkat 6, tapi tetap puas hati jugak..  Bunga api tu kira-kira 5km kot dari rumah aku . Kalau tak silap aku setiap tahun ada bunga api kat Putrajaya, tapi malam tahun baru 2014 baru aku berkesempatan tengok. Itupun sebab aku masih belum tido time detik 12 malam..hehe.. tq Encik Hubby sudi temankan kite tengok bunga api..
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment